2008. október 1., szerda

Orange Tulip Conspiracy - St. (lounge, olasz Giallo, metal, café’ Romany, közel-keleti jazz)

Ha az mondom, hogy Estradasphere és Secret Chiefs 3, akkor a fineszesebbeknek beugrik, hogy kísérletezős muzsika. Mégpedig magas kvalitásokkal rendelkező fajtából.
Jason Schimmel (gitáros, mindkét fentebb említett csapatban) egyfajta önmegvalósítása ez a korong. Azonban nem sokban különbözik az anyabandáktól. Az Estradasphere-t ismerem jobban, ezért amondó vagyok, hogy tőlük annyiban különbözik, hogy nincs benne annyi metal.
Egyébként szalonokból kiszűrődő fülbemászó muzsika, fagott beleszólások, zongorabetétek tarkítják a Narancsszínű tulipán összeesküvés mezejét, ti is tépjetek egy nagy csokorral és élvezettel szaglásszátok, mint ahogyan jónéhány sorstársunk!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

azért kicsit több különbség is van az Esztrádgömbtől, hiszen az keményen népzenei alapokra épít, ebben pedig az nem igazán van, ez inkább amolyan jazz-rock

Forest írta...

A hangulatra apelláltam az írásban, azonban amikor írtam, akkor legfeljebb 3 vagy 4 meghallgatáson voltam túl. S igazad van. :+)

Névtelen írta...

én meg csak okoskodok, de elfelejtettem megköszönni a zenét, mert nekem magyon bejött, szóval nagy kösz érte :)
ha felmész az oldalamra, ott az Elévült Tatarozás alatt a Krízis Kohó-t ajánlanám (meg persze a másikat is, de ez a frissebb), és ha úgy gondolom, szívesen megszellőztetném az oldaladon, kíváncsi lennék a véleményekre :) ezek amolyan innen-onnan összeszabdalós cuccok, az elsőben semmit nem változtattam a kiszedett dolgokon (dallamok egyikben sincsenek egészben felhasználva, max negyedek!), a Krízis-ben már eléggé beléjük turkáltam. a felhozatal a hangok eredetijére a Brujeriá-tól Lajkó Félix-ig terjed :)

Forest írta...

Melyik oldalra?:+D
Mert azt nem írtál.:+)

Névtelen írta...

ja, azt hittem, h a beírt url elérhető is :)

www.buso.hu

a képen csalinkázva jelennek meg a menük

Forest írta...

Rápillantok majd a későbbiekben, köszi.

Related Posts with Thumbnails