2008. november 2., vasárnap

Nocte Obducta - Sequenzen einer Wanderung (német muzsikusok setétségbe burkolózó progresszív, postulása, gyorsulása etc.)

Ez a legendákba illő német eredetileg black metalt döngető együttes 2008-as albuma. Legalábbis amit én el tudtam érni.
Ambient-es lassulások, hangulatpengetések, progresszív black-es rákapcsolások, reptetések. Ének elvétve akad, német szöveget mondanak vagy olvasnak fel. Tipikusan az a "ülök a vonatom, fejemet a vonat ablakához koccantom s esik odakinn az eső" zörej.

Miért van nekem mostanában olyan érzésem, hogy egyre több zenekar alkalmazza ezt a post muzsikák által garantált hangulati többletet?

Egy szó mint száz, akit érdekel, füleljen bele, mert nagyon príma korong.

Előmelegítés I.//II.
Myspace-ük meghalt...

2 megjegyzés:

noobster írta...

garantált hangulati többlet?
utánanéztem és ezt találtam http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=45703517&searchid=fda1fc56-b365-44ef-9704-d13e1f7981ff
itt meg azt írja hogy "apart from any chlisés"

...

XD

Forest írta...

Valamivel kell bolondítani a népet. ;]

Related Posts with Thumbnails