2009. augusztus 2., vasárnap

Tin Star Orphans - Yonder

Ha már alt-country-t kértetek és a kívántat még nem tudtuk elővarázsolni s nem szeretjük azt a tényt, hogy lógó orral távozzatok innen, ezért kutattam egy kicsit s rátaláltam erre a szintén amerikai, ám műfajilag egy árnyalatnyival más kategóriájú csapatra.

Pattogós, ütemes, jól megjegyezhető dallamok, nyávogásra visszhangként válaszoló énekhang. Ötletes hangszerelés (trombita, banjo, fűrész, harmónium) emeli ki a tömegből.

~ @ myspace
~ @ last.fm

1 megjegyzés:

Cornissa írta...

Nagyon köszönöm! Amúgy meg sosem mentem el innen lógó orral, sőt!

Erre az albumra jó volt visszajönni szabiból.

Ja és hadd ajánljak én is valamit, hátha valaki nem ismeri:

http://www.youtube.com/watch?v=uw1bHaUk1CM&feature=PlayList&p=FE68117E870FE305&index=13

Nekem egyik nagy kedvencem:)

Related Posts with Thumbnails