2009. október 5., hétfő

Sunlight Ascending - All the Memories, All at Once (2009)

Ezt a lemezt hallgattam ma oda és vissza, mikor kicsit az időm is engedte, és rá kellett jönnöm, hogy csodálatos. Néha szépen csilingel, néha zúz, néha kicsit leülepszik az aljára, olyankor sótlan és unalmas, de alapvetően egy kibaszott jó lemez, tele van fantasztikus dolgokkal, és nem igazán okoz csalódást. A tapasztalt veteránok, akik az évek során két pofával tömték már magukba ezeket a zenéket, talán nem is igazán fogják olyan élvezettel hallgatni, de velem úgy esett, hogy hiába a millió hasonszőrű élmény. Ez a lemez egész egyszerűen szebbé varázsolta az egész napomat, és már csak ezért megérdemli, hogy itt legyen.

myspace

2 megjegyzés:

Bakos Attila írta...

A myspace számokat végighallgattam, valóban nagyon szép, egy apró csalódásom volt. Az első számban vártam valami légies, éteri női éneket, aztán elolvastam a leírást, hogy bizony hiába várok. Mindenesetre elég hamar eloszlatták a hiányt. Este hallgattam egy kis borral, van egy olyan érzésem, hogy nagyon jól működne nap közben is ez. Mármint a zene, a borról már tudom :))

tom írta...

Hálás köszönet,tényleg jó,és jöhet ilyen ha találtok még dögivel.Olvasáshoz tökéletes.

Related Posts with Thumbnails