2012. február 10., péntek

Melamin & Wicked Sway - Metamorphosis


Agyahagyott pártimuzsika a fiatalság szórakoztatására! Dubstep a legjobb formájából! Sokat nem tudok ezekről a srácokról elmondani, annyit csak, hogy egyikük orosz, másikuk meg amerikai, és ez a dualitás elég rendesen kijön a dalokból. Valahogy itt minden működik egyben, élvezheti a fanyalgó 'stephater is, a kacsaszájú partilányka is, meg a magamfajta kócos sznob is. Egyszerre közhelyes és mély, brutális és egy kicsit mégis light, Tulajdonképpen az egyetlen "röfögős" dubstep album, amit sikerült nagyon megszeretnem, én inkább csak a chilles, ambientes témákat csíptem a műfajból (Burial, Pinch, Shackleton meg ezek). Talán az is segít, hogy az Ohm Resistance adta ki. Nem véletlen. Ja, mellesleg az elmúlt évek egyik legbetegebb bass dropja is itt található, egyből a kezdő Bullet-ben. Download 

4 megjegyzés:

lajos írta...

hallod, ez iszonyat beteg! de közben tényleg annyira hallgattatja magát, hogy nem bírom megunni. köszi!

black.water írta...

na, örülök, hogy tetszik! mondtam én, hogy van a műfajból faszaság is :D

Névtelen írta...

hogy ez mekkora zene! a contrast-tól egészen megbolondultam,(meghallgattam vagy 5× egymás után) számomra a legjobb az albumon. egészen lehengerelt! köszi black.water! és még sok ilyen fincsi muzsikát kérünk! jah én meg ajikarei voltam. ;-)

black.water írta...

yay! na, hát rajta leszek. a mai két termést is érdemes volna megfülelnetek!

Related Posts with Thumbnails