2008. május 23., péntek

Rootwater - Limbic System (Ethnic Modern Metal)


A mindenit! Erre mondhatja az ember azt, hogy izmosan új zene! Miről is van szó? Pár lengyel arc úgy döntött, hogy be kéne újítani Lengyelföldön, gatyába rázni a helyieket. Thrash metal-ra építenek rá mindenfélét, ami a kezük ügyébe kerül. Előfordul konga, skótduda, valami pengetős hangszer, amit még nem tudtam megfejteni, didgeridoo. Az énekes pasi hangjában van Serj bá' hiszterikussága, Kobi Farhi változatossága. Néha egy kis modernség keveredik az egészbe, ami nyáááávosgásban nyilvánul meg, de nem számottevő, szerencsére.
Ki vezeti őket el a SoaD másolók táborától? Egyrészt az, hogy ezek sokkal jobbak, élnek és jól esik őket hallgatni, míg az előbbiek gyülekezeténél vadászni kell a nagyszerű dalokat.
Remek keleties melódiák jellemzőek még, adódnak még Slipknot-szerű kiállások.
Azért ne riasszanak el senkit az én együttes felemlegetéseim, mert sokkal több annál a Rootwater, mint összeharácsolt ötletek halmaza. Próbáljátok ki, ha nem hisztek nekem!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

ez nagyon király lemez még sok ilyet kérnék!

Névtelen írta...

ya és a bloghoz gratula

Forest írta...

Köszönjük szépen! Ilyesmik nem teremnek minden bokorban, vadászni kell rájuk.;-)

Toolvid (Jószívvel) írta...

ez nagyon béna...:)

Forest írta...

A legnagyobb vicc, hogy miután megírtam, rájöttem, hogy mégsem akkora faldöngetés, mint amekkorának tűnt elsőre.:D

Related Posts with Thumbnails