2009. június 24., szerda

Les Fragments de la Nuit - Musique du Crepuscule (The Fountain OST folytatása)

Nagy szavak a címben, talán felelőtlenség Clint Mansell-hez hasonlítani ezt a francia csoportosulást, de jobb párhuzamot keresve sem találnék. Izzó, feszültségtől feszülő, semmi formabontás csak szépség. Hegedű és zongora éji kerengője. Ajánlatos az éjjeli hallgatása fülessel!

English biography:
In the beginning, a piano & a violin. After several soundtracks, an orchestra with violins & cellos is born. We compose for the cinema, animation movies & documentaries. Our music has no name. Its various faces are fragments traveling through the night, poetry in which words are notes, a memory where image is a dream.

11 megjegyzés:

ezerve írta...

Én is érzek egy kevés rokonságot Mansell-el, néhol tényleg a Fountain-hoz hasonló cselló és hegedű dallamok, néhol meg a Requiem zongora pötyögései, de ez szinte alig észrevehető. Nagyszerű zene, és valami fantasztikus világot teremt. Köszi érte. Én is mindenkinek csak ajánlani tudom.

ezerve írta...

Érdekes egyébként, csak nekem tűnik úgy, hogy valami fantasztikusan keverednek benne a preklasszikus, klasszikus, romantikus, modern zenei stílusjegyek? Néha tisztára ilyen modern neoclassical, aztán mire feleszmélek, olyan régies az egész, mintha valami századokkal ezelőtti alak játszana rizsporos parókában.

Forest írta...

Ha csak a képre pillantasz, láthatod, hogy templomban játszanak. Kevercs, de az igazán jó fajtából. ;+)

tom írta...

Valamiért nem lehet letöltenei ezt a file-t,vagy csak az én netem baszkódik.
Fasza.

ezerve írta...

Ahogy nézem, sirenssoundon is fent van, próbáld meg azt, ha még nem találtad meg :)

http://rapidshare.com/files/152396828/Les_Fragments_De_La_Nuit_-_Musique_du_Cr_puscule.rar

pass esetleg: SirensSound.blogspot.com

Forest írta...

Leszedtem, kicsomagoltam, minden ment pöccenésre.

ezerve írta...

Akkor baje nete szarakodik :)

Névtelen írta...

tudja valaki hogy ejtem ki a nevüket?

Forest írta...

Passz.

Névtelen írta...

valami olyasminek kell lennie, hogy "lé fràgmo(n) (orrhang) dö là nüi - müzik dü krépüszkül"

Névtelen írta...

wow,köszi.=)

Related Posts with Thumbnails