2012. január 24., kedd

Még egy koncertajánlós poszt, a másik szerző klaviatúrájából


Forest már eleresztett egy egészen részletes koncertajánlást is, de mivel itt én képviselek egy egészen másfajta zenei hozzáállást, kicsit nézzünk bele az én naptáramba is, hátha valaki kedvet kap ezekhez is. Előre leszögezném, flyerekkel én most nem fogok pöcsölni, mert hajnali három van, de azért YouTube-linkeket, last.fm-eventeket kaptok, ahol van.


Elsőként, ahogy két poszttal lentebb említettem már, Emika teszi tiszteletét kishazánkban, február 23-án az A38-on. Bepattanás 1500/2000 pénz.
És egy kis kedvcsináló: 

Március másodikán a Dürerben lép fel a raggacore/breakcore kiskirály Bong-Ra, karöltve az ukrán drum'n'bass zsenivel, Limewax-szel és DJ Thrasher-rel. Ők tavaly már domborítottak valami egészen masszívat, úgy hallgassátok, hogy fejszakítás! Suck Satan's Cock! Egyelőre sajnos semmi egyéb info.



Március 18-án a MüPában lép fel együtt Chick Corea és Gary Burton. Ide viszem fateromat is. Jazz classics! Jegyek a MüPa honlapjáról, helytől függően 3900, 5900, 7900 és 9900 forintért.

Március 24-én a Trafóban először magyar színpadon a Konono n°1. Röviden: egy halom öreg néger disszonál a színpadon szar torzítókról, és így a dzsungelmuzsika, a leírás szerint, erős párhuzamokat fog mutatni az experimentális rock-kal és az elektronikus zenével. Belépő: 2000/2500 HUF.

Március 31-én Ed Rush lép fel az A38-on, a Budapest Jungle keretein belül. Klasszik neurofunk/jungle osztás a haknizó nagyágyútól, Optical nélkül. Ár még nincs.

Április 12-én újra hazánkba látogat Merzbow, hogy ismételten Pándi Balázzsal, illetve most a norvég izomjazz szaxikirállyal, Mats Gustafsson-nal perdítse táncra a jónépet.
tavaly ilyen volt:

és most kapunk hozzá ilyet is:


Április 16-án, este héttől INGYENES koncertet ad az If These Trees Could Talk az Instantban. Őket talán nem kell külön bemutatnom, a magyar blogolvasó közönség úgyis töviről-hegyire vágja, sőt, már régen unja is ezt a post-rock dolgot.

Egy kis külföldi. Április 23-án Michael Gira lép fel szólóban Bécsben, a Chelsea-ben (Lerchenfelder Gürtel 31)


Április 24, ismét Trafó. Medeski, Martin & Wood. Jó, őket azért tényleg illik ismerni. Ha mégsem, akkor itt egy bazinagy YouTube-válogatás.
A bepattanás kissé borsos: 3800/4300 HUF

És végül, május 17-én Ben Frost és Daníel Bjrnason adja elő tavalyi, Sólaris című lemezét a Művészetek Palotájában. Én ezt már nagyon várom. Jegyeket kapni a MüPa honlapján, 1400, 1900, 2600 és 3900 forintos árakon.


Ahol nem írtam jegyárat, mert nem találtam, és ti találtok, legyetek szívesek, ezerrel korrigáljatok kommentekben. Jó mulatást ezekhez is. Peace!




5 megjegyzés:

black.water írta...

hát ennyi erővel akár a flyereket is kiturkálhattam volna. namindegy.

Forest írta...

Kerály!\w/

Névtelen írta...

Hát ez jó lesz,csak ne igyam el a pénzem vagy az agyam. Lehet kérni Bong-ra és Ed Rush posztot? Na meg kijött az új Soap and Skin EP,ne feledjétek!

black.water írta...

egyiküknek sincs semmi aktualitása, az utolsó Bong-Ra hangzó meg már volt itt. ha esetleg elkerülte volna a figyelmedet, akkor: http://loonymelodies.blogspot.com/2011/11/bong-ra-dj-producer-abominable-blood.html

viszont áprilisban lesz új Bong-Ra lemez :) úgyhogy nagyon jó az ötlet, teszek is tőle valamit, meg akkor már Ed Rushtól is :)

L írta...

Király kis koncertek:) Fú, Müpába én is mennék, de ahogy így elnézem már csak egy-két jegy van. Mire nekem pénzem lesz, már biztos elfogynak:( Szóval majd valami fasza kis koncertbeszámolót szeretnék!:)

Related Posts with Thumbnails