2012. január 14., szombat

Michael Gira - I Am Not Insane


Bár már tavaly nyáron bejelentették, hogy 2012 első felében új Swans album fog megjelenni, miután 2010-ben a My Father Will Guide Me a Rope To the Sky feltámasztotta nagy sikerrel a zenekart a hamvaiból, én erről mégis csak tegnap értesültem a neten bóklászva. Annyira megörültem a bejelentésnek, hogy egyből fel is túrtam az internet bugyraiból egy csomó Michael Gira projectet, újrahallgattam pár klasszikust és elkezdtem remegve várni a The Seer megjelenését. Ami remek, hogy egy új élő lemezt is kihoznak, ami majd segít az emlékezetemnek felidézni a Trafós előadásukat, ami talán nem volt 100%-os, mégis az egyik legnagyobb élmény volt tavaly, mintha misén lettem volna. Na, hogy érdeklődésetek Nektek, nyájas Olvasóimnak is felpiszkáljam, itt van Michael Gira legutóbbi, t2010-es szólómunkája, ami már kvázi demoformában tartalmazza a My Father... album néhány dalát, plusz egy-két arról lemaradt szkeccset. Érdekesség. A fizikai formátumhoz jár két DVD is, koncertfelvételekkel, érdemes lenne azt is beszereznetek. Remegjük együtt a Hattyúk új eljöveteléért, és aki hivatalosan megerősített megjelenési dátumot találna, az jelezze nekem kommentben, mert én sajnos nem leltem. És addig is, még elő fog fordulni itt pár klasszikus és kevésbé egyértelmű Swans-közeli album, ha nem bánjátok. Download

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails