2012. január 25., szerda

Scorn - Plan B


Bár már majd' egy hónapos a bejelentés, miszerint Mick Harris befejezi a Scorn projectet és új néven fog csinálni valami egészen mást (nem mintha eddig nem dolgozott volna ezer meg egy néven), csak most jutottam el odáig, hogy egy emlékposzttal temessem egyik kedvenc előadóm simán legjobb projectjét. A Plan B albumra esett a választás, először is mert ez a legjobb, csupa kiváló téma, oltári húzással, sosem tudom megunni,másrészt meg azért, mert ez az album idén éppen tíz éves. R.I.P. Scorn és persze várom/várjuk(?) az új Mick Harris dolgokat. Download

3 megjegyzés:

L írta...

Nagyon király ez az album meghallgattam:) Bocsi, hogy itt írok, nem a poszthoz kapcsolódik, de az Autechre-től az Incunabula albumot nem tennétek fel lécci? Asszem 93-as és nem találom sehol. Nagyon megköszönném.

black.water írta...

örülök, h tetszett. dehogynem, este megpróbálom feltornászni :) amúgy is volt tervben pár autechre, mert az elmúlt másfél hónapban én is rá vagyok gyógyulva nagyon. de amúgy akármelyik autechre-t kérheted, hiánytalan, fullos official diszkográfiám van belőle

black.water írta...

http://loonymelodies.blogspot.com/2012/02/autechre-incunabula-keresre.html - felraktam.

Related Posts with Thumbnails