2012. május 14., hétfő

Bong-Ra - Monolith


Jason Köhnen ezen alteregóját már többször is emlegettük eme blogon, azóta lezajlott az eddigi utolsó pannonföldi Bong-Ra buli (sajna annyira jó nem volt, mint vártam), és kijött az új nagylemez is, ami (szintén) nem sikerült annyira emlékezetesre. Vagy csak én öregszem. Sole közreműködése egyébként oltárijó, remek szövegekkel festi át a hangulatot, valamint a Grindesign-féle artwork is csodás, a zene meg kalapál, csépel, húz, megbasz, minden, de valahogy közelében sincs a Bikini Bandits-nek, vagy a hasonló hangulatú Full Metal...nak. Azért tegyetek egy próbát, mert a záró Crawlers nagyon ott van, oszt oda el is kell jutni! Download

6 megjegyzés:

lajos írta...

köszi! (van ám új squarepusher is)

black.water írta...

igen tudom, kurvajó is lett. ha kicsit visszakeresel, az azt kísérő EP-t ki is raktam, a nagylemez meg volt a csakbennen

lajos írta...

és ki olvassa a csakbennt? :DD

black.water írta...

a rossz buzik. meg én :D

lajos írta...

:D na tessék, most, hogy én is nézném, szünetet tart..

lajos írta...

hát ez elég gonosz lett. artificial flesh a legnagyobb!

Related Posts with Thumbnails