2012. május 3., csütörtök

The Brian Jonestown Massacre - Aufheben



Bár a csakbennen már napvilágot látott egy poszt ugyanezzel a tartalommal, de engem ez most igazándiból hidegen hagy, mert nekem ez a zenekar mindig is szívügyem volt, akik, bár mára már elmerültem mindenféle lélektelen elektronikus pörcögésekben, mégis az ízlésem kicsi királyai, örök kedvencei, egyéb satöbbijei. Az Aufheben anyaga amúgy nem tökéletesen ismeretlen a számomra, a számok nagy része már meghallgatható volt Anton YouTube-channeljén, hiszen egy két éven keresztül húzódó berlini session gyűjteménye. A Who Killed Sgt. Pepper? címre hallgató legutolsó sorlemez óta is már két év telt el, szerény véleményem szerint az "új" BJM-éra (tehát a My Bloody Underground-tól idáig) egyik legkiérleltebb és legegységesebb lemeze, olvasztótégelye a BJM korábbi formáinak (pl. a három klasszikus album 1996-ból) és a kísérletezőbb, vitriolosabb hangvételű, karcos utóbbi lemezeknek. Egyelőre az évlemeze nekem, és mivel biztos vagyok benne, hogy velük szemben a fanboy-attítűdöm (nekem még a sokak által zavarosnak és adhoc odakent, koncepciótlannak és szarnak tartott My Bloody Underground is csodálatos élmény volt) sosem múlik el, tutira az is marad.  Download

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails