2012. május 8., kedd

Nils Petter Molvær - Baboon Moon


Jelen posztom nem csak a lemez, hanem felhívás keringőre is. Május 19-én az úriember az A38 Hajón ad majd egy valószínűsíthetően fenomenális koncertet, mint ahogy ezt már sokszor megtette kicsiny országunkban az elmúlt években. ITT találtok egy Facebook-eventet, ahonnan kiderül, hogy 1) a koncert ugyan pofátlanul sokba kerül, de szerintem inkább ebbe érdemes belefizetni, tűk és fegyverek helyett, 2) hogy a norvég trombitás nem csak hogy iszonytatóan "cool", hanem szívesen turkál a kísérleti elektronika és az ambient konténerében is, hogy aztán, miután zord északi hangulatával leöntötte, eredeti és működőképes, értékes elegyet hozzon létre. Mostmár a sokadik lemezén, ennek a sorozatnak a legutóbbi gyöngyszeme a Baboon Moon. Hallgassátok, csodájára járjatok, satöbbi! Download



3 megjegyzés:

lajos írta...

ne is mond, 4 rongy.. attól félek végül maria minervát nézem meg helyette a hipszterekkel. 8-)

black.water írta...

én sem győztem meg még magamat 100%-ig, hogy elmegyek. nem is csak a lóvé miatt... baromira örültem, amikor az A38-at a "világlegjobbklubjának" szavazták meg, még én magam is dobtam voksot, de azóta valahogy a legundergroundabb hülyeségeken is egy halom tömött pénztárcájú paraszt jelenik meg, hogy együtt szórakozzon a felső tízezerrel, ezresér' koktélt kortyolgasson és elszívja az oxigént a zenére odacsődült, vékonyabbzsebű zenebuzik (gyk. te, vagy mondjuk én) elől, akik kiszenvedik a négy rongyot, és utána élvezhetetlen heringpartiban nyomorognak. nem jó ez így.

lajos írta...

így van, de szerintem ehhez a hajó honlapján a promószöveg is nagyban hozzájárul/fog járulni.

Related Posts with Thumbnails