2008. július 1., kedd

The Provenance - Red Flags (progressive metal modern vérvonal alapján)

Hallatlan ez a társaság. Jóideig valami kisebb kiadónál húzták a talpalávalót, azonban eme albumuk már a Peaceville-nél látott napvilágot. Ennek oka abban keresendő, hogy remek muzsikát mutatnak fel. Kissé csavart, kissé zavart, kissé borús, melankóliára hajlamos, női- és férfi énekre támaszkodó, pörgő, lentebb taszigáló és zúgolódó. Rámutat, megrémül majd eltaszít a közeléből.

Madder Mortem rajongók kifejezetten előnyben!

password: http://mysolitaryground.blogspot.com

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

erről még anno írtam is a NuSkullon, szeretem a mai napig. :-) a 'zenebarlangban pedig fellelhető a zenekar összes, ismétlem összes korábbi nagylemeze, ami szerintem igencsak durva.

Forest írta...

Rábukkantam az írásodra, amikor link után matattam. :+)

Dávid írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Related Posts with Thumbnails