2009. január 18., vasárnap

Divina Enema diszko


Sok elgondolás megfordult a fejemben, hogy hogyan is prezentáljam ezt a csapatot. Egyrészt az egyik legnagyobb ripp-offról van szó, amit valaha hallottam. Annyira pofátlanul nyúlják az Arcturust, hogy már az én pofám szakad le. Képzeld azt, hogy a La Masquarade által kitapasott elképzelésből gyártanának néhány cd-re való "ötletet".
Nem véletlen az idézőjel. Ez részben jó, részben nem. Azért nem az igazi, mert a norvégok szintjét jócskán alulról nyalják, s azért jó, mert legalább megpróbálták.
Amikor először hallottam a zenéjüket, tetszett. Kis idő elteltével kezdett idegesíteni. Nagyon!

De ez én vagyok, ebből hosszabb távú következtetéseket kár volna levonni. (Kivéve akkor, ha már volt szerencséd a csapathoz.)

Aki mániákus avant-garder annak ajánlom, többieknek talán nem, maximum gyűjtőknek, hogy elmondhassák magukról a későbbiekben, hogy nekik van belarusz avant-garde metal-juk.


1999 - To Wight Shall Never Shine

2000 - At The Conclave

2003 - Under Phoenix Phenomenon

[egy próbát talán megért, ha nem, akkor lehet reklamálni kommentben]

kód/pass: bunalti.com

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails